Treniruočių aprašymas

"JUDESYS - SVEIKATA" -  mankšta stiprinanti nugaros raumenis, didinanti judesių amplitudę, gerinanti širdies - kraujagyslių sistemos darbą, lavinanti pusiausvyra ir kordinaciją.

 

ALL BODY PUMP - nuotaikingos ištvermės ir jėgos treniruotės, padedančios greitai formuoti, sutvirtinti ir sustiprinti visą kūną. Intensyviai kartojant judesius su mažo svorio apkrovomis, deginami riebalai, stiprinamas kūnas ir greitai tvirtėja liesieji kūno raumenys.


ANTICELIUTINĖ TRENIRUOTĖ  -  tai treniruotė skirta sėdmenų, šlaunų, pilvo preso raumenų stiprinimui ir stangrinimui. Didelis jėgos ištvermės krūvis, naudojant įvairias priemones.   

BOKSAS -  tai intensyvi treniruotė fiziškai pasirengusiems žmonėms. Treniruotės metu su muzika atliekami įvairūs imitaciniai judesiai, blokai, smūgiai rankomis ir kojomis. Dirba visos raumenų grupės, ypač rankų, pečių, pilvo, sėdmenų ir kojų.   

FITNESS BIKE - tai  treniruotė su stacionariais dviračiais, turinčiais mechaninę apkrovą. FB treniruotę veda instruktorius, kuris pagal siekiamus tikslus parenka muziką. Įkvepiantys garsai padeda pasiekti puikių rezultatų. Treniruotės ne tik mažina įtampą, degina kalorijas, gerina širdies darbą, bet ir stiprina giluminius kūno raumenis, tonizuoja apatinę kūno dalį. Tai puikus būdas "nuleisti garui" :)


BIKE INTERVAL - treniruotė su stacionariais dviračiais ir Step platformomis. Treniruotę veda instruktorius, kuris pagal siekiamus tikslus parenka muziką, step kombinacijas, treniruotės intensyvumą. Treniruotės ne tik mažina įtampą, degina kalorijas, gerina širdies darbą, bet ir stiprina giluminius kūno raumenis, tonizuoja visą kūną.

 

FB METABOLINĖ- trumpa treniruotė su stacionariais dviračiais naudojant sprinto technikas siekiant didžiulio medžiagų apykaitos suaktyvinimo ir augimo hormono (pagrindinis jaunystės ir regeneracijos hormonas) sekrecijos padidinimo. Tinka norintiems mažinti riebalinę kūno masę, siekiantiems pristabdyti biologinį laikrodį.

 

FUNKCINĖ TRENIRUOTĖ - intensyvi jėgos treniruotė, skirta raumenų balansui bei sąnarių stabilumui gerinti, traumų rizikai mažinti, todėl ji tinka įvairaus fizinio pasirengimo lankytojams, norintiems tobulėti. Stiprinami ne tik viso kūno raumenys, bet ir gerinama koordinacija, pusiausvyra, įtraukiami į darbą ir vidiniai gilieji raumenys.


GILIŲJŲ RAUMENŲ (PAŽENGUSIEJI) - treniruočių pagrindą sudaro teisingas kvėpavimas, koncentracija ir stabilizaciniai jėgos pratimai, kurie stiprina vidinius raumenis (ypač apkraunami šlaunų, sėdmenų, nugaros pilvo preso ir pečių lanko raumenys). Išjudinami stuburo sąnariai, didėja jų lankstumas, taip mažėja skausmas, didėja judesių apmlitudė ir formuojasi taisyklinga laikysena. Dėl padidėjusio plaučių tūrio ir pagerėjusio kvėpavimo sistemos darbo kūnas pasisavina daugiau deguonies, kas skatina medžiagų apytaką ir riebalų deginimą.

KŪNO DIZAINO TRENIRUOTĖ - tai treniruotė kiekvienam pradedančiajam sportuoti, jos metu išmokstama taisyklingos technikos, susipažįstama su žingsnelių kombinacijomis, žemas intensyvumas padeda nepersitreniruoti, bei greičiau sustiprėti dėka jėgos pratimų. Aktyvus riebalų deginimo efektas.

♥♥ KŪNO DIZAINO TRENIRUOTĖ - šių treniruočių metu atliekami raumenų stiprinimo pratimai pečiams, nugarai, rankoms, kojoms, sėdmenims ir juosmeniui stiprinti (jėgai ir ištvermei). Naudojami svareliai, elastingos gumos, štangutės, step platformos. Dirbant visoms raumenų grupėms, greičiau tobulinamos kūno formos.

ULTRA PRESS + BUTT - vidurinės kūno dalies tvirtinimas2 (pilvo presas, nugara, sėdmenys). Dar efektyvesni pratimai ir greičiau matomi rezultatai!


S.S.L.G. -  treniruotė stuburo ir sąnarių lankstumo gerinimui.  


STEPAS - treniruotė su stepo platforma skirta pradedantiesiems, tai susipažinimas ir mokymas bazinių žingsnių. Žemas intensyvumas, lengva choreografija. Aktyvus riebalų deginimo efektas.   

♥♥ STEPAS - vidutinio intensyvumo treniruotė, naudojant STEP platformas. Treniruotė stiprina visus kūno raumenis, gerina širdies kraujagyslių darbą.


MD (Multifunkciniai diržai) - tai viso kūno stiprinimo treniruoklis, kuris leidžia atlikti įvairius jėgos pratimus, pasinaudojant kūno sunkio jėga ir kūno svoriu. Dėl diržų nestabilumo, kiekvienas pratimas yra funkcionalus, treniruojantis daugelį raumenų.

ZUMBA - tai Lotynų Amerikos šokių - salsos, merengo, regatono, kumbijos žingsnelių deriniai. Tai ritmas, muzika, šokis ir viso kūno treniruotė viename. Tai užburiantys latino ritmai, sukuriantys dinamiką tarp sporto ir šokio. Zumba pakeis požiūrį į sunkias treniruotes ir pakvies pasinerti į šokio pasaulį ir tuo mėgautis. Nesunku suprasti, kodėl Zumbą jau taip pamėgo kitų šalių moterys: ši treniruotė - tai šokių vakarėlis sporto salėje. Čia nereikia tiksliai atkartoti kiekvieno šokio judesio - tiesiog atsipalaiduoji ir mėgaujiesi.

                                                

 

 

Studijos užsiėmimų aprašymas:

 

KALANETIKA - plastinės gimnastikos rūšis, sukurta susiejus baleto ir jogos elementus. Anot specialistų, ši ,,karališka,, mankšta – puikus būdas atjaunėti dešimčia metų ir be didelių  pastangų sumažinti svorį. Kalanetika nuo kitų sporto rūšių skiriasi tuo, kad atliekant statiškus jėgos ir tempimo pratimus labai veiksmingai treniruojami gilieji raumenys. Po kelių treniruočių pastebimai sutvirtėja gilusis poodinis sluoksnis, dailėja figūra: riebalai nyksta, o raumenys tvirtėja.

 

PILATESAS - tai unikali, neįtikėtino pasisekimo pasaulyje sulaukusi programa. Ši mankšta idealiai tinka netgi tiems, kurie niekada nesportavo. Ji koreguoja laikyseną, padeda, jei stuburas iškrypęs, yra jo išvarža, skauda nugarą, jaučiama įtampa pečių, kaklo srityje. Pratimai atliekami lėtai, koncentruotai, vienu metu dirba daug raumenų grupių. Rezultatas - gražios kūno linijos, lankstūs sąnariai, plokščias pilvas ir nepriekaištinga laikysena.


"PEDAGOGO  VALANDA" - joga; kalanetika; mankštą su "Gymnic" kamuoliais.


SIVANANDA JOGA - pozos atliekamos ramiai, prisitaikant prie esamų kūno galimybių, lankstumo, išlaikant koncentraciją ir kvėpavimą. 

 

Daugiau informacijos: +370 611 33213