Užsiėmimų aprašymas

KALANETIKA - plastinės gimnastikos rūšis, sukurta susiejus baleto ir jogos elementus. Anot specialistų, ši ,,karališka,, mankšta – puikus būdas atjaunėti dešimčia metų ir be didelių  pastangų sumažinti svorį. Kalanetika nuo kitų sporto rūšių skiriasi tuo, kad atliekant statiškus jėgos ir tempimo pratimus labai veiksmingai treniruojami gilieji raumenys. Po kelių treniruočių pastebimai sutvirtėja gilusis poodinis sluoksnis, dailėja figūra: riebalai nyksta, o raumenys tvirtėja.

 

VALOMASIS KVĖPAVIMAS viena iš sporto ir sveikatingumo klubo naujovių. Kvėpavimą vienaip ar kitaip  galima būtų vadinti pratimu. Šis pratimas valo plaučius, aktyvina kvėpavimo organus, jaunina ir atkuriaorganizmo ląsteles.  Verta žinoti, kad dauguma žmonių kvėpuodami naudoja tik nedidelę dalį savo plaučių tūrio, todėl dažnai kvėpavimas tėra paviršutinis, žmogaus laikysena netaisyklinga. Teisingas diafragminis kvėpavimas padeda įveikti įtampą ir net depresiją. Pradėjus mokytis taisyklingai kvėpuoti žmonės labai dažnai nustemba, jog, regis, toks natūralus dalykas kaip kvėpavimas gali taip pakeisti savijauta. Išmokę taisyklingai kvėpuoti, žmonės jaučiasi daug žvalesni, pagerėja širdies darbas, laikas, kurį žmogus gali išbūti nekvėpavęs, ženkliai padidėja. (Rekomenduojame turėti pleduką ir šiltas kojinaites)

 

PILATESAS - tai unikali, neįtikėtino pasisekimo pasaulyje sulaukusi programa. Ši mankšta idealiai tinka netgi tiems, kurie niekada nesportavo. Ji koreguoja laikyseną, padeda, jei stuburas iškrypęs, yra jo išvarža, skauda nugarą, jaučiama įtampa pečių, kaklo srityje. Pratimai atliekami lėtai, koncentruotai, vienu metu dirba daug raumenų grupių. Rezultatas - gražios kūno linijos, lankstūs sąnariai, plokščias pilvas ir nepriekaištinga laikysena.


"PEDAGOGO  VALANDA" - joga; valantis - liekninatis kvėpavimas; kalanetika; mankštą su "Gymnic" kamuoliais.


SIVANANDA JOGA - pozos atliekamos ramiai, prisitaikant prie esamų kūno galimybių, lankstumo, išlaikant koncentraciją ir kvėpavimą.  

                                                                                                                                                                                                                "ENERGIJA DIENAI"- energetiniai dinaminiai pratimai sveikatai, energijai, proto aiškumui ir asmeninei jėgai. Energėtinė praktika apima penkis Tibetietiškus fizinius pratimus, priderintą, kontroliuojamą kvėpavimą ir gilųjį atsipalaidavimą. Pratimai sustiprina kūną, subalansuoja energiją, atjaunina kūną, stabdo senėjimo procesą, atgaivina pojūčius, praturtina gyvenimo vertinimą, suteikia žavesio ir žvalumo.

                                              
JOGANETIKA (“Joga” ir “kinetika”) pratęsia jogų padėtis (asanas) nuo vieno judesio prie kito ir tarp jų. Padėtys pasikartojančios. Joganetika – užsiėmimas ant grindų, užsimerkus, klausantis savo kvėpavimo garsų, siekiant giliai ir visapusiškai jausti kūną.

 

28